Proiectele noastre


      Astăzi mi-am propus să intrăm un pic mai în detaliu pentru cei interesați despre proiectele asociației Free Will, adică pe românește - ce intenționăm să facem cu banii și resursele noastre fizice și psihice. 😉

     Analizând un pic atât situațiile prin care am trecut personal, cât și situațiile prin care au trecut și alte persoane cu dizabilități pe care le-am cunoscut în ultimii 5 ani, am identificat câteva aspecte unde ar fi loc de mai bine și am putea ajuta noi cu ceva, şi anume:


1. Informare despre drepturile persoanelor cu dizabilități și ale familiilor acestora, în special pentru cei care se confruntă prima dată cu o astfel de situație (printare flyere cu schița pașilor, lista de documente, formulare, etc.);

2. Oferire training-uri de îngrijire și elaborare ghid îngrijire persoane cu diferite dizabilități;

3. Informare despre și oferire diferite terapii, medicamente și suplimente necesare (psihoterapie, kineto, ergo, terapie ocupațională, hidrokineto, masaj, terapii alternative - acupunctură, bowen, voijta, etc.);

4. Accesibilizarea spațiului privat și public;

5. Sprijinirea nevoii de recreere (plimbări, întâlniri, etc);

6. Sprijinirea nevoii de educare (burse, etc.);

7. Sprijinirea nevoii de a munci/a fi util (cursuri, ateliere, etc.);

8. Educarea și conștientizarea populației asupra problemelor de interes public ale persoanelor cu dizabilități (nevoia de prioritate, campanii de prevenire a accidentelor, etc.);

9. Sprijinirea actualizării și îmbunătățirii legislației în domeniu;

10.  Schimb de experiență cu organizații similare din țară și din străinătate.


Am încărcat aici:  Scopul și obiectivele asociației menționate în Actul constitutiv și în Statut.


Lăsați un comentariu dacă aveți și alte sugestii sau întrebări...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hello world!

(nu) Avem timp!